Rekro Reizen maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Door verder te gaan op deze site ga je akkoord met het cookiebeleid van Rekro Reizen. Ik ga akkoord

Service

Bij Rekro schrijven we Service met een hoofdletter S!

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten kunnen genieten van hun welverdiende vakantie vanaf het moment van boeking tot aan je thuiskomst. Als je reserveert via onze website, word je altijd door één van onze medewerk(st)ers gebeld om de reservering door te nemen. Dus je boekt gemakkelijk online, maar krijgt toch een persoonlijke touch door ons telefonisch contact. Telefonisch boeken kan uiteraard ook, wij zitten voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en vakanties te reserveren.

Na boeking ontvang je de factuur/boekingsbevestiging per mail van ons, wil je deze liever per post, dat kan natuurlijk ook! Je tickets worden ongeveer 10 dagen voor vertrek naar je mail verstuurd, ook deze kunnen wij per post voor je versturen als je dat wilt.

Reis je per vliegtuig dan ontvang je bij je tickets de welkomst informatie, reis je met één van onze luxe touringcars dan krijgt je deze informatie van onze chauffeurs. In de welkomst informatie, vind je de gegevens van onze reisleiding, telefoonnummers, informatie met betrekking tot de welkomst bijeenkomsten, excursie mogelijkheden etc.

Onze chauffeurs staan uiteraard voor je klaar, indien je vragen of opmerkingen hebt. Zij zullen er alles aan doen om je veilig en comfortabel naar de plaats van bestemming te brengen. Op onze bussen naar Spanje is een host(ess) van een extern bedrijf aanwezig, zij verzorgen graag je drankjes, broodjes, ontbijt of andere versnaperingen.

In Spanje hebben we reisleiding die jarenlang ervaring heeft en je graag helpt met al je wensen en vragen.

Ook op locatie dus Service met een hoofdletter S!